Adamlar - Cemalika Sözleri
Adamlar – Cemalika Sözleri

Adamlar – Cemalika Sözleri. Şu an ne kadar terbiyesizlikse, işte o kadar yaşıyoruz. Bazıları durumu çok abartıyor ama kafa taslarında herhangi bir kemik ya da beyin bulunduğuna insanın inanası gelmiyor. Düşünenlerin en sevdiği kesfettin olarak biz sizlerle iyilerimizi paylaşıyoruz.

Cemalika Şarkı Sözleri

(yok şimdi Merter’i geçsek ordan iki durak sonra insek minibüse falan bin ordan…)

dur be cemal aklın nerde
uzaya gitcekken kendimizi bulduk beylikdüzü’nde
bi dede nefesi ensemde
metrobüste

şu an ne kadar terbiyesizlikse
uuu david bowie demek
o kadar eyvallah
ekmeği dedelere banıp banıp yemek

(Rıdvan kendine gel ne yaptığının farkında mısın oğlum, vallahi durağı kaçırdık ama ordan.. ben sana didim minibüse binsek orda..)

dur be cemal yolu kaybettik
bana instagramdan bahsetme
şu hallere düşmektense
tekstilci olsaydık keşke

(Aslan abi yoo Adnan abi var bizim Adnan abi, bayan tekstille uğraşıyo, dükkanı var oraya sokabiliriz seni yani ha , Age Of oynuyorlar bütün gün.)

bu futbolcu bacaklarıma dar kotlar eyledim
dönere kebaba düşmektense
cupcake’lere kıps yaptım

iki cihana kallavi bi selam çakcakken bıyıklarım
gözlük şapka falan derken
süs çiçeği oldular
cemal
bu ne hal ulan böyle
beylikdüzü’nde
cemal
sen ve ben
gidiyoz işte

Dinleyin?

Adamlar – Cemalika Sözleri ile huzurunuzdaydık, yorum yapmayı unutmayın.

Kesinlikle İlgini Çekebilir!  Aspova - Cumartesi Sözleri

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.